Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Φωτογράφηση βάπτισης: Ιστορικές βουτιές

www.lagopatis.gr

Ένα παλιό κλασσικό ποιηματάκι για προσκλητήριο βάπτισης λέει:
"Ήρθε το καλοκαιράκι κι'όλοι κάνετε μπανάκι
μα εγώ σαν τσιλιβήθρα κάνω "μπλουμ" στην κολυμπήθρα!"
Και μια που και αυτό το καλοκαίρι 
δεκάδες μωράκια πρόκειται να το ρίξουν στις βουτιές
σκεφτήκαμε να σας βάλουμε στο κλίμα παρουσιάζοντάς σας
μια σειρά από μεγάλες φωτογραφικές στιγμές βαπτίσεων.

Δροσιστείτε ελεύθερα...


Καθόλου δεν συμφωνούμε με το συγκεκριμένο τρόπο βαπτίσματος αλλά δυστυχώς δεν είναι λίγοι οι παπάδες που επιχειρούν κάτι τέτοιο. Ναι στο μπλουμ στην κολυμπήθρα αλλά βέβαια όχι στον "πνιγμό"...!!!

Αγαπητοί μου φίλοι...στηρίξτε με!!!

Μπανάκι - μανάκι!

Δεν το' κανα εγώ...δεν το' κανα εγώ!!!

Μη με κρατάτε σας λέω!

Πλατς πλουτς τσουλήθρες!

Τι έγινε ρε παιδιά; Μας πιάσανε;

Κλείνω μάτια - κρατάω ανάσα και...πλατς!!!

Αντίσταση κατά της αρχής!

Μα γιατί μου το κάνετε αυτόοοοοοο;

Ουπς! Βρέχει;

Θα φύγω - φεύγω - έφυγα !!!

Όπα ρε παιδιά ήρεμα λίγο με τα νερά!

Εχμμμ ψιτ κύριος...Δεν φέρεσαι σωστά!

Να κι εγώ!

Καλά ξεχάσατε να ανάψετε το θερμοσίφωνα;

Μην ενοχλείτε ποτέ έναν υπνοβάτη...

Σπρώξε όσο θες! Εγώ εδώ θα μείνω!

Εμμμ συγνώμη μεσιέ δεν το είχαμε συμφωνήσει αυτό...

Καλά ε...περνάω super! Ποιος είπε πως η βάπτιση είναι βάσανο;

Κύριε κύριε...να πάω έξω;;;

Ένα ντουζάκι και φύγαμε!

Είμαι δεινή κολυμβήτρια εγώ!

Δε θα σε πετύχω έξω; Θα το μετανιώσεις!!!

Μπουχουχουουουουου γιατί ρε παιδιάαααα;;;

Δε διψάω! Το'παμε!

Όχι στα μάτια όχι στα μάτια!!!

Καλά ε!!! Καλύτερη γεύση και από το γάλα λέμε!!!

Και τι σαμπουάν χρησιμοποιείς;

Ψαράκι είναι τούτο;

Ότι δεν μπορείς να αποφύγεις, απόλαυσέ το!

Κι όμως θα υπάρχει κάποιος τρόπος διαφυγής!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου