Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Φωτογράφιση Βάπτισης: Αυθόρμητες φωτογραφίες βάπτισης



Είναι κάποιες φορές που πραγματικά θέλουμε να πατήσουμε το "κλικ" για δική μας ικανοποίηση...
Είναι εκείνες οι εικόνες που είδαμε μέσα από φυλλωσιές, πίσω από δέντρα και γενειάδες παπάδων...
Είναι εκείνες οι στιγμές 
που θέλαμε να βγάλουμε μια φωτογραφία 
χωρίς να μας δει κανείς...Αλλά εμείς τα είδαμε όλα...

Σήμερα θα τα μοιραστούμε μαζί σας!




Σε κρατούσε τρυφερά ο παππούς, περήφανος που πήρες το όνομά του, 
σε σήκωσε ψηλά και με το βλέμα σου εσύ αναζητούσες τη μανούλα...Κρύφτηκα πίσω από ένα δεντράκι, μη με δεις, πάτησα το κουμπάκι και σε τσάκωσα μπεμπάκο!
    

Θαρρείς χάθηκες μες τα φυλλαράκια και οι μπουκλίτσες σου κυμάτιζαν...Σκέφτηκα έχεις τέτοια ομορφιά, είσαι σαν ψεύτικη κουκλίτσα...Ήθελα τόσο να απαθανατίσω τούτη την εικόνα σου, που έμοιαζε σαν να ξεπηδά από μιαν άλλη εποχή...Τότε που γυναίκες και μωρά πόζαραν στο φωτογράφο χωρίς να τον κοιτούν, που ήσαν το δέρμα τους δίχως ψεγάδι σα βελούδο...σα μετάξι...      
Άκουγες τα λόγια του παπά και καθώς μια ηλιαχτίδα έμπαινε κρυφά από το παράθυρο της εκκλησίας και φλέρταρε με τις άκρες των μαλλιών σου, κοίταξες προς τα έξω...Κι εγώ κρυμένη πίσω από τον πάτερ σε φωτογράφισα για να θυμόμαστε όλοι τα ροδομαγουλάκια σου!

Μικρό ξανθό μου αγγελούδι, νύσταξες και ακόμη δεν έκανες το "μπλουμ"... Πόσο μου άρεσε που το κίτρινο μπλουζάκι σου μπλέχτηκε με τις αποχρώσεις της φύσης ολόγυρα...Άδραξα λοιπόν τη στιγμή σου, την έκανα δική μου και τη χάρισα στους γονείς σου!

Κι όλο άγγιζες το ιερό βιβλιαράκι της ακολουθίας της βάπτισης κι όλο η νονά σου, το χεράκι σου τραβούσε...Μα όμως πόσο μου άρεσε που εσύ επέμενες...Δεν ήθελα να με δεις...το μόνο που ήθελα ήταν μια φωτογραφία σου με φόντο το πολύχρωμο βιτρώ της εκκλησίας!
Τον κοιτούσες μες τα μάτια το γέροντα με μια απορία...Μα τι λέει ο παππούλης μικρή γαλανομάτα μου; Εγώ έπαιζα κρυφτούλι πίσω από τη γεννειάδα του και σου έκλεψα μια πόζα!

Γαλλιδούλα μου σε έβαλαν στη μέση οι γονείς σου κι εγώ επίτηδες άφησα τη βρυσούλα στον προαύλιο χώρο της εκκλησίας να μπει μπροστά στο φακό μου για να δώσει χρυσαφένια υφή στη φωτογραφία...έτσι να είναι η ζωή σου σαν γαλλική ταινία που'χει τα χρώματα μιας άλλης εποχής...

Μικρό ναυτάκι νύσταξες κι εσύ μα είχε τόσο όμορφη μέρα...Ήταν η βάπτισή σου απόλαυση και το νεράκι της κολυμπήθρας δροσερό...Η νονά σε κρατούσε τρυφερά και κανείς από τους δυο σας δεν είδε ούτε κι άκουσε το κλικ που φυλάκισε τούτη τη στιγμή...

Κρυμένη πίσω από από τα μανουάλια που έφτιαχναν κύκλους φωτεινούς μια στιγμή έγινε εικόνα μαγική...Συ ακούμπησες το μικροσκοπικό σου το χεράκι στη μύτη του μπαμπά και η μανούλα σε κοιτούσε τρυφερά...

Ήταν ένα μικρό καράβι πάνω στο μπουκαλάκι με το λάδι της βάπτισης κι ήταν κι ένα μικρό μωράκι που το σήκωνε ψηλά η μαμά και του τραγουδούσε με χαρά...

Εϊ μαμά πιάσε μου και το γιλέκο μου να συμπληρωθεί το σετ βάπτισης! Κρυμένη πίσω από τη σκάλα "σε έπιασα" μικρέ καλοντυμένε κύριε!

Κι έγινε το τσουλούφι από τα μαλλιά της μαμάς σκιά...κι έγινε τούτη η σκιά για μένα τέχνη που έκρυψε κάθε τι στημένο και έβγαλε προς τα έξω μια αυθόρμητη στιγμή μόνο δική σου και δική μου...

Πίσω από το μπράτσο της μαμάς στα αριστερά και του μπαμπά στα δεξιά μου...εκεί ανάμεσά τους και πίσω από το μπουκαλάκι με το λάδι σε βρήκα μαζί με τη νονά...μα δε με είδες...ούτε εσύ ούτε κι εκείνη...Λάτρεψα τις καμπύλες αυτής της εικόνας...

Από ψηλά και στα κρυφά ένα μυστικό κλικ έκλεψε ένα λεπτό από τη βάπτισή σου...

Με την κορδέλα στα μαλλάκια σου και τη δαντέλα στο φορμάκι, κρυμένη εγώ πίσω από ένα θάμνο, όσο έκανες "στράτα στρατούλα" σου κλεψα μια στιγμή να την κάνω ζωγραφιά!

Τους άφησα να μπουν μπροστά...Μου άρεσε τούτο το τρίγωνο και εσύ δεν με είχες δει ακόμη μικρέ μου πρίγκηπα...

Και πάλι τα μανουάλια και τα κεριά προσέφεραν μια εικόνα μαγική και κανείς δε με είχε δει...Ούτε η μαμά, ούτε εσύ, ούτε η νονά...

Μικρέ πειρατή είμαι πίσω σου...μα μη γυρίσεις μείνε εκέι...μη κοιτάς...σε βλέπω!

Κι όσο εσύ έπαιζες με τα χορταράκια τόσο εγώ κυλιόμουν στο γρασίδι για τούτη τη φωτογραφία...

Τρυφερή...αυθόρμητη...οικογενειακή στιγμή...έχει αξία...

Ωπ!!! Εσύ με τσάκωσες...

Σε ψάχνω στα κρυφά όσο εσύ παίζεις με τα υφάσματα και τις μπάλες μπαμπού...λατρέυω το ανυποψίαστο μουτράκι σου...

Όμορφη μικρή κυρία που παίζεις με τις πικροδάφνες με φόντο μια υπέροχη εκκλησία...κι εγώ κρυμένη πίσω από τον κορμό ενός δέντρου σε καμαρώνω φωτογραφίζοντάς σε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου