Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Pregnancy photography

www.lagopatis.gr

Λατρέψαμε από την πρώτη στιγμή το προφίλ της, τα φωτεινά της μάτια,
το γλυκό της χαμόγελο, το καλοσυνάτο βλέμμα και τη φινέτσα της...
Στις 13 Ιουνίου είχαμε τη χαρά να τη φωτογραφίσουμε νυφούλα!

Όταν ενημερώθηκα για την εγκυμοσύνη της Ακριβής, το πρώτο πράγμα
που ήρθε στο μυαλό μου ήταν να έχω την τιμή να φωτογραφίσω
και την κοιλίτσα της!

Το μωράκι επρόκειτο να γεννηθεί την ημέρα των Χριστουγέννων...
Όμως μετά τη φωτογράφηση, τ
ην Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου το πρωί
και αφού ανανεώσαμε το ραντεβού μας, όταν θα ήταν πλέον μανούλα
έλαβα ένα μήνυμα στο facebook:
"Το μωρό ίσα που το πρόλαβες στην κοιλίτσα μου! Γεννήσαμε!!!"

Θαρρείς πως με περίμενε...Γι αυτό και εγώ περιμένω με ανυπομονησία
να είμαι εκείνη που θα χαρίσει στο μπεμπάκο, τις πρώτες του
επαγγελματικές φωτογραφίες και να του ευχηθώ να είναι γερός & καλότυχος!!!

Λουλούδια & υφάσματα: Drops & Flowers



































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου