Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

Γάμος στο Πόρτο Ράφτη: Σπύρος & Μαριάνθη

Ήρθε λοιπόν και η σειρά του Σπύρου και της Μαριάνθης
να πρωταγωνιστήσουν στο blog μας!
Πρόκειται για ένα πολύ αγαπημένο και γεμάτο ενέργεια ζευγάρι
που ενώθηκε με τα ιερά δεσμά του γάμου μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού.
Το μυστήριο τελέστηκε στο γραφικό εκκλησάκι του Αγίου Σπυρίδωνα
στο Πόρτο Ράφτη, ενώ η δεξίωση έγινε σε έναν πανέμορφο χώρο,
στολίδι κυριολεκτικά της περιοχής, το 
Οινοποιείο Παπαγιαννάκου.
Με το φεγγάρι να γεμίζει με φως τον Αττικό ουρανό
και τα...τζιτζίκια να συνεχίζουν ακάθεκτα το τραγούδι τους...
Υπό τις μελωδίες σαξοφώνου από έναν σπεσιαλίστα του είδους
και με τις εξαιρετικές γαστρονομικές δημιουργίες του γνωστού catering
"Οδός Κασσάνδρας", το γαμήλιο πάρτι άφησε σε όλους τις καλύτερες εντυπώσεις!
Εμείς θέλουμε να αφιερώσουμε στο νιόπαντρο ζευγάρι το οποίο χόρεψε
από βαλς μέχρι...Macarena, τους στίχους από το τραγούδι του πρώτου χορού
και να ευχηθούμε μέσα από την καρδιά μας να ζήσουν και να ευτυχίσουν!!!

Σκέψου να υπήρχε ένα πλάσμα στη γη
ετοιμοπόλεμο για σένα εκεί
τη θέση σου να πάρει στην προσβολή
μέσα στην λύπη, στο θυμό, στην πληγή
για να την βγάζεις πάντα εσύ καθαρή
να τι σημαίνει σ΄αγαπώ τι θα πει

Σ΄αγαπώ θα πει
σου δίνω μέσα μου χώρο
δίνω την ψυχή
σαν να είναι απλό δώρο
Σ΄αγαπώ θα πει
θα είμαι εγώ ο άνθρωπος σου
Σ΄αγαπώ θα πει
μ΄αρέσει να σαι ο εαυτός σου

Μέσα απ΄τα μάτια σου δεν βλέπω αλλιώς
και τα σκοτάδια μου αστράφτουν διαρκώς
μέσα απ΄τα μάτια σου μ΄αρέσει  ο οδηγός
μέσα απ΄τα μάτια σου μ΄αρέσω και εγώ
Σαν αγκαλιά η ματιά σου ζεστή
να τι σημαίνει σ΄αγαπώ τι θα πει

Σ΄αγαπώ θα πει
σου δίνω μέσα μου χώρο
δίνω την ψυχή
σαν να είναι απλό δώρο
Σ΄αγαπώ θα πει
θα είμαι εγώ ο άνθρωπος σου
Σ΄αγαπώ θα πει
μ΄αρέσει να σαι ο εαυτός σου


Θανάσης Αλευράς - Σ΄αγαπώ θα πει / Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης / Στίχοι:  Ελεάνα Βραχάλη / Album: Όλα τα Ναι του κόσμου / Εταιρεία: Platinum Records








































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου