Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Βάπτιση στην Παναγίτσα, Λένορμαν

                                                      "Μια ωραία πεταλούδα...!!! " 

Στη Βάπτιση της μικρής Κωνσταντίνας ツ


Αχ αυτό το μωράκι φίλοι μου έχει τα πιο τραγανιστά μαγουλάκια που έχω δει! Μπορεί να είναι πιστό αντίγραφο του μπαμπά της Γιώργου, έλα όμως που η αύρα, το ταμπεραμέντο, ο τσαμπουκάς, η αίσθηση ανεξαρτησίας, η άνεση και όλα όσα κάνουν μια γυναίκα ακαταμάχητη...είναι στοιχεία που τα πήρε από τη μαμά της Κατερίνα!!! Από το Νονό της Γιάννη τι πήρε; Την τάση να είναι πάντα No1 !!!

In a vintage mood...

Θα ψηλώσω που θα πάει...!!!

Μισό λεπτό να σηκωθώ...!!!

Δικό μου...δικό μου...δικό μου!!!

Ένα φιλάκι είναι λίγο πολύ λίγο...!!!

Μαμά και κόρη εν δράσει!

Copy paste!!!

Χμμμμμ εσύ θα μου βάλεις λάδι;;;

Να σου πω ένα μυστικό...σε αγαπώ!!!

Αποκάλυψη τώρα!!!

Να βουτήξει κανείς ή ...να μη βουτήξει...ιδού η απορία!

Το αναπόφευκτο μπλουμ!

Συλλεκτικοί γονείς...!!!

Ναι αλλά η πιπίλα είναι δικιά μου!!!

Ζωγραφιά...


Μια ωραία πεταλούδα...

1 σχόλιο: