Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Γάμος & Βάπτιση μαζί, στο Περιστέρι ένα πρωί...!!!

www.lagopatis.gr
Πάρε το δαχτυλίδι μου...που γράφει το όνομά μου...!!!

It's a cute little boy!!!

Νωρίς-νωρίς στην εκκλησιά με το μικρό μας Νικολά!!! 

Συλλεκτικό κομμάτι ... παρανυφακίου !!!

Με θεία κατάνυξη...

Ήρθε η ώρα η καλή για τους πιο καλούς γονείς!!!

Πονηρήηηηηη!!!

Δεν θα μάθω να διαβάζω;Θα σας απαντήσω...!!!!

Ένα όμορφο μικρό χεράκι...

Έλα κάτω-έλα κάτω-έλα κάτω φωτογράφεεε!!!

Μα καλά εγώ υποφέρω και εσύ ακόμη τραβάς φωτογραφίες;;;

Και το όνομα αυτού Νικόλας!!!

Όμορφος μέσα στα βαπτιστικά του ρουχαλάκια...

Που'σαι εσύ;Που'σαι εσύ;Που'σαι εσύ;Που'σαι εσύ;Που'σαι εσύ;

Δικός μου για πάντα,δική σου για πάντα!!! 

Σαν παραμυθάκι...

Illusions...................................

Καθρέπτη-καθρεπτάκι μου...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου